Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 20 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Podpora celoživotního učení a mobilit na středních školách v Moravskoslezském kraji
Kubátová Ortová, Hana ; Trunda, Jiří (vedoucí práce) ; Svoboda, Petr (oponent)
V úvodních kapitolách diplomové práce lze nalézt informace o strategických záměrech a opatřeních, kterými se státy Evropské unii snaží vytvořit podmínky pro celoživotní vzdělávání dospělých. Cílem diplomové práce je podat přehled o tom, jakým způsobem se na těchto záměrech podílí střední školy. Téma vzdělávání dospělých na středních školách je pojato především ve vazbě na Zákon 179 /2006 Sb., o ověřování a uznávaní výsledků dalšího vzdělávání. Diplomová práce dále podává podrobnější informace o dotačních titulech, které mohou školy využít na podporu tzv. mobilit. Ve výzkumné části se práce pokouší zjistit, zda existuje vztah mezi velikostí školy, či typem školy a úspěšností škol při realizaci rekvalifikací, či jejich zapojení do mobilit. Výběrovým vzorkem jsou střední školy Moravskoslezského kraje. Výběr tématu práce byl ovlivněn cíli definovanými ve strategickém dokumentu "ET - 2020" (Vzdělávání a odborná příprava 2020). První definovaným cílem tohoto dokumentu je "Realizovat celoživotní učení a mobilitu v učení." KLÍČOVÁ SLOVA: Agentura Mládež v akci, agentura NAEP, ET 2020, mobility škol, národní soustava kvalifikací, Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost, sítě škol, projekt UNIV, uznávání a ověřování výsledků dalšího vzdělávání, vzdělávání dospělých.
Podpora celoživotního učení a mobilit na středních školách v Moravskoslezském kraji
Kubátová Ortová, Hana ; Trunda, Jiří (vedoucí práce) ; Svoboda, Petr (oponent)
V úvodních kapitolách diplomové práce lze nalézt informace o strategických záměrech a opatřeních, kterými se státy Evropské unii snaží vytvořit podmínky pro celoživotní vzdělávání dospělých. Cílem diplomové práce je podat přehled o tom, jakým způsobem se na těchto záměrech podílí střední školy. Téma vzdělávání dospělých na středních školách je pojato především ve vazbě na Zákon 179 /2006 Sb., o ověřování a uznávaní výsledků dalšího vzdělávání. Diplomová práce dále podává podrobnější informace o dotačních titulech, které mohou školy využít na podporu tzv. mobilit. Ve výzkumné části se práce pokouší zjistit, zda existuje vztah mezi velikostí školy, či typem školy a úspěšností škol při realizaci rekvalifikací, či jejich zapojení do mobilit. Výběrovým vzorkem jsou střední školy Moravskoslezského kraje. Výběr tématu práce byl ovlivněn cíli definovanými ve strategickém dokumentu "ET - 2020" (Vzdělávání a odborná příprava 2020). První definovaným cílem tohoto dokumentu je "Realizovat celoživotní učení a mobilitu v učení." KLÍČOVÁ SLOVA: Agentura Mládež v akci, agentura NAEP, ET 2020, mobility škol, národní soustava kvalifikací, Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost, sítě škol, projekt UNIV, uznávání a ověřování výsledků dalšího vzdělávání, vzdělávání dospělých.
Zadávání veřejných zakázek v programovém období 2007 - 2013 v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost
VRKOSLAV, Petr
Diplomová práce je zaměřena na problematiku zadávání veřejných zakázek v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost během programového období 2007 2013. Úvodní část práce obsahuje stručný popis Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost a jeho začlenění mezi cíle regionální politiky. Další části jsou věnovány procesu zadávání veřejných zakázek v obecné rovině a následně poté v rámci specifického prostředí Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Stěžejní část práce popisuje proces vykonávání kontroly veřejných zakázek (ex-ante a ex-post) a jejich výsledky a dále přehled nejčastějších pochybení odhalených během kontrol se stručnou analýzou jejich příčin a návrhem opatření k jejich eliminaci. Další část je zaměřena na problematiku nezpůsobilých výdajů způsobených pochybením při zadávání veřejných zakázek. Závěrečná část obsahuje bližší pohled na oblast zadávání veřejných zakázek pro aktuální programové období 2014 2020.
Dopad ESF na rozvoj školství v Jihočeském kraji
LEGÁTOVÁ, Vladimíra
Cílem této bakalářské práce je na základě analýzy čerpání finančních prostředků z Evropského sociálního fondu, konkrétně z Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost v programovacím období 2007 - 2013 zhodnotit jejich současné využití a dopad na rozvoj školství v Jihočeském kraji. Jelikož je tato problematika velmi obsáhlá, je tato analýza provedena na vzorku projektů - a to na projektech podaných do globálních grantů, které jsou administrovány na Krajském úřadě Jihočeského kraje. V závěru práce je provedeno zhodnocení zjištěných informací a vyjádření se k využití daných finančních prostředků z Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost.
Analýza projektových žádostí předložených v rámci OP VK (projektové žádosti v rámci opatření 2.1 a 2.2 OP VK)
Folková, Jana ; Kouřilová, Jana (vedoucí práce) ; Pělucha, Martin (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na analýzu předložených projektových žádostí v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Pozornost je zpočátku věnována teorii lidského kapitálu, jehož rozvoj přispívá k růstu konkurenceschopnosti nejen samotného jedince, ale i společnosti jako celku. Rozvoj lidského kapitálu je realizován především podporou vzdělávání, které se stalo prioritou moderních znalostních ekonomik. Česká republika má možnost podpořit rozvoj vzdělávání prostřednictvím Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost, jemuž je věnována druhá část diplomové práce. Největší důraz je kladen na charakteristiku a popis Prioritní osy 2 Terciární vzdělávání, jejíž dvě oblasti podpory 2.1 Vyšší odborné vzdělávání a 2.2 Vysokoškolské vzdělávání jsou předmětem analýzy. Cílem práce je analyzovat a zhodnotit předložené projektové žádosti podávané v programovém období 2007 -- 2013 ve výše zmíněných oblastech podpory.
Podpora konkurenceschopnosti vysokých škol ze strukturálních fondů
FIALOVÁ, Hana
Cílem práce je analyzovat a definovat jak strukturální fondy mohou podpořit konkurenceschopnost vysokého školství v České republice. Úvodní část obsahuje souhrn fondů Evropské unie a operačních programů s důrazem na operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost (OP VK)se zaměřením na zlepšení kvality a modernizaci systémů počátečního, terciárního a dalšího vzdělávání a zlepšení podmínek ve výzkumu a vývoji. Analýza konkrétních projektů podporovaných z operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost je představena ve druhé části.
Vzdělávání jako faktor regionálního rozvoje ČR
STREITOVÁ, Lucie
Práce se věnuje problematice vzdělávání a jeho významu jako jednoho z faktorů regionálního rozvoje České republiky. V teoretické části práce jsou zmapovány dokumenty, strategie, programy a instituce zabývající se oblastí vzdělávání. Je zde definován pojem regionální rozvoj a uvedeny některé indikátory regionálního rozvoje a dále současné možnosti finanční podpory pro regiony. V praktické části je provedena analýza a následná syntéza indikátorů regionálního rozvoje. Na základě těchto indikátorů jsou komparovány jednotlivé regiony České republiky. Součástí práce jsou i přílohy pro rozšíření uvedených informací.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 20 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.